Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

... βήματα
















... ψιχάλες στάζουν στα νερά του μπαλκονιού μου,
κάπου πέρα μακρυά θολά η σκιά του Υμηττού,
ανάμεσα στα σύννεφα...

κάποια άλλα γλίστρησαν χαμηλά,
μικρές ομίχλες,
να κρύψουν ήθελαν την ασχήμια αυτής της πόλης...

αυτής της πόλης που τόσο αγάπησα,
που πάντα όμορφη θα τη βλέπω...
μέσα από τα μάτια της ψυχής μου

κι η βροχή συνεχίζεται,
ατέρμονα τους δρόμους να ξεπλένει,
τα πάντα να σβήνει από τα πλακόστρωτα...
τα πάντα..

...εκτός από τα δικά μας βήματα...

6 σχόλια:

Dee Dee είπε...

Αντρεα μου

ποσο μ' αρεσει η υποκειμενικη ματια που πεφτει πανω σε πραγματα που αγαπησαμε και δεν διαπραγματευεται τιποτα!
Με ρωτουν πολλοι για την Constanta, εχουν ακουσει οτι ειναι ενα αχαρο λιμανι, λενε.
Κι εγω τι περιμενουν να τους πω αραγε; :)

Ετσι, ετσι μ'αρεσει. Να πλενονται ολα. Να ξεπλενονται και πανω σε καθαρα πλακωστρωτα να αφηνουμε ιστορια.

Συχνα χαζευω τα βηματα της Ισμηνουλας μου. Και σκεφτομαι ποσα βηματα θα κανουν αυτα τα μικρα ποδαρακια που παλευουν να ισορροπησουν τωρα :)

Τι ομορφα που φαινονται τα φωτακια στα φαναρια. Ολα κοκκινα! Δεν ειναι για κανεναν πρασινο πια στην Αθηνα;;; :):):)

Καλο απογευματακι φιλε μου!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tali είπε...

Aυτη μαλιστα !! αυτη ειναι Θ έ α!
Και μετα λες εμενα οτι μου αρεσει το ωραιο!!!

Καλες δουλειες λοιπον!!!

χχχχχχχ

Tali είπε...

Και συνεχιζω γιατι με συνεπηρε ο ενθουσιασμος:)

Η βροχη ξεπλενει τα ασχημα ..
εγω νομιζω ειναι λυτρωτικη..τη λατρευω και τωρα που σου γραφω βρεχει..

αλλωστε μετα απο αυτην ολα τα χρωματα δεν λαμπουν πιο καθαρα??

και δεν μενουν μονο οσα θελουμε να κρατησουμε???

χχχχχχχχ

maya είπε...

ευτυχώς γράφεις ακόμη ...

πώς σκορπιστήκαμε έτσι ?
πάλι καλά που δεν σβήνονται τα βήματα μας
κοινά και ανεξάρτητα :)

μου λείπουν οι αγανακτήσεις και τα σχόλια μας.

και βέβαια, ωραίο τραγούδι !!


καλησπέρααααααα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Dee Dee είπε...

Αντρουκο μουυυυ
ευχομαι να εισαι καλα!!!

Περασα για μια καλημερα :):)

Αν εχει ηλιο κι εκει σημερα να απολαυσεις ενα πενταλεπτο, αναποσπαστος τη θεα, με μια κουπα ζεστο καφεδακι μπλεγμενη στα ακροδαχτυλα σου :):)

Σε φιλω πολυ πολυ!!!!!!

MenieK είπε...

η Αθήνα είναι όμορφη, λέμεεεε!!!