Παρασκευή 14 Μαρτίου 2008

Stevie Wonder - Rocket Love

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


music/lyrics Stevie Wonder

Do Do Do, Do Do Do, Do Do Do, Do Do Do
Do Do Do, Do Do Do, Do Do Do-oo

I longed for you since I was born
A woman sensitive and warm
And that you were

With pride and strength no one would test
But yet have feminie finesse
And so much more

You took me riding in your rocket gave me a star
But at a half a mile from heaven you dropped me back
down to this cold, cold world
Took me riding in your rocket gave me a star
But at a half a mile from heaven you dropped me back
down to this cold, cold world

A female Shakespeare of your time
With looks to blow Picasso's mind
You were the best

Your body moved with grace and song
Like symphonies by Bach or Brahms
Nevertheless, oh oh

You took me riding in your rocket gave me a star
But at a half a mile from heaven you dropped me back
down to this cold, cold world
Ooh you took me riding in your rocket gave me a star
But at a half a mile from heaven you dropped me back
down to this cold, cold world

Da Da Da, Da Da Da, Da Da Da, Da Da Da
Da Da Da, Da Da Da-aa

The passion burning in your heart
Would make hell's fire seem like a spark
Where did it go

Just why that you would overnight
Turn love to stone as cold as ice
I'll never know

But you took me riding in your rocket gave me a star
But at a half a mile from heaven you dropped me back
down to this cold, cold world
Baby you took me riding in your rocket gave me a star
But at a half a mile from heaven you dropped me back
down to this cold, cold world

Cold, too cold, you took me riding in your rocket gave me a star
But at a half a mile from heaven you dropped me back
down to this cold, cold world
Oh, Oh, Oh, took me riding in your rocket gave me a star
But at a half a mile from heaven you dropped me back
down to into this cold, cold world

I would not do that to a dog
Took me riding in your rocket gave me a star
But at a half a mile from heaven you dropped me back
down to this cold, cold world
you took me riding in your rocket gave me a star
But at a half a mile from heaven you dropped me back
down to this cold, cold world
Ooh baby
Rocket love

Αφορά όλους όσων τα όνειρα διαψεύσθηκαν ενίοτε δι'ανωμάλου προσγειώσεως!!!!
Για σένα ανώνυμε σύντροφε, που κάποιος/α σε στενοχωρεί...

27 σχόλια:

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

"Αφορά όλους όσων τα όνειρα διαψεύσθηκαν ενίοτε δι'ανωμάλου προσγειώσεως!!!!": «παρ’ το αλλιώς»

:) Καλημέρα, καλό Σ/Κ :)

Talisker είπε...

..επισης καλέ μου..τα όνειρα δεν κοστίζουν τίποτα..

-σκαρώνουμε άλλα!

(έτσι να του /της πεις).

maya είπε...

πρώτη φορά διαβάζω στίχους
του stevie wonder
ποτέ δεν τον είχα για κάτι
περισσότερο απο boogie boogie.

A female Shakespeare of your time
With looks to blow Picasso's mind

Your body moved with grace and song
Like symphonies by Bach or Brahms


όμορφο.

μου αρέσουν οι άνδρες
που δεν φοβούνται να θαυμάσουν
να σκεφτούν πιο πέρα
ναι ως εκεί
στο όνειρο...

κι ας γκρεμιστεί

η ψυχή πάντα δημιουργεί
φαντάζεται και λαχταρά.
ευτυχώς.
υπάρχει γενναιοδωρία στα όνειρα...

πολύχρωμη καλημέρα
όλη μέρα!
χχχχχχχχχχχχχ

adaeus είπε...

τέρας της αμάθειας: Καλημέρα, σ'ευχαριστώ για την ωραία "πάσα", ήδη όλα είναι καλύτερα!

talisker: σωστά, πάμε γι'άλλα (όνειρα) ... :)

maya: Πολύχρωμη καλημέρα λιακάδας :)... Λέω να ασχοληθώ με τα λουλούδια μου σήμερα!!!! Διαβάζοντάς σε, γίνομαι καλύτερα, καλύτερος :)

ολα θα πανε καλα... είπε...

Καλησπέρα.
Πάμε γι' άλλα,καλά τα λες.
Τι λουλούδια έχεις;Ξεκίνησα εδώ και λίγο καιρό να θέλω να ασχολούμαι συστηματικά με τα φυτά αλλά δεν έχω ακόμα τις απαραίτητες γνώσεις κι όλο ρωτάω στα φυτώρια και στα διάφορα καταστήματα που πωλούν βολβούς.

adaeus είπε...

ο.θ.π.κ.: Εχω πολλά και διάφορα, πολλά απ'αυτά τα έχω πλέξει σε επιτοίχιες πέργκολες και έτσι πρασινίζει το σύμπαν...
Είχα και απώλειες από τα χιόνια, αυτή τη φορά... οπότε βρήκα ευκαιρία και άλλαξα χώμα στις τρεις ζαρντινιέρες του μπαλκονιού (χτιστές)... Στη μία έβαλα μαργαρίτες (μωβ), στην άλλη αρμπαρόριζες (επίσης μωβ λουλουδάκια) και αρωματικά φύλλα και στην τρίτη έβαλα μπαμπακούλες σε διάφορα χρώματα (ένας τύπος γερανιού που όμως έχει πιο λεπτό κορμό και έτσι ενδείκνυνεται για ζαρντινιέρες για να κρέμεται).
Εχω μια λευκή καμέλια και μια γαρδένια, έχω 3 βουκαμβίλιες αναριχόμενες θηρία, έχω ρυγχόσπερμα (αναρριχόμενο με άσπρο λουλούδι μυρωδάτο σαν λεπτό γιασεμί), έχω άγριο γιασεμί (κίτρινο), έχω 3 τεράστιες σεφλέρες, 2 θηρία γιούκα, 1 φοίνικα, και μερικά άλλα μικρά και μεγάλα :)

MenieK είπε...

μην τραγουδάς, καθυστερούν τα χελιδόνια να έρθουν....(όχι, τι νόμισες? μόνο εσύ θα μου την λές?)

adaeus είπε...

...χα... δεν τολμώ να τραγουδήσω... γι'αυτό σας φέρνω τους καλύτερους τραγουδιστές να σας τα πουν :)

Ανώνυμος είπε...

κι άσε με να ονειρευτώ κόσμους αγκαλιάς, χωρίς μελαγχολία στις άκρες των ματιών...

καλό βράδυ

Negma είπε...

A, ωραία...

Ήρθα και βρήκα κι αφιέρωση...

Γι' αλλού πήγαινε προφανώς (εκτός αν ήξερες κάτι πριν από μένα! ΧΑΧΑΑΧΑΧΑΑ!!!) αλλά... μαζί με το βασιλικό, ποτίζεται κι η γλάστρα.

Τώρα έπρεπε να σας είχα από μια μερά, ν' ακούτε τι ξεφτιλοτράγουδο ακούγεται σπίτι μου... Γενικώς μια ξεφτιλοκατάσταση... Δεν πειράζει... Ούλα για τσι αθρώποι είναι...

Και εις άλλα με υγεία!!!!

("Ευτυχώς που δεν πάθαμε και τίποτα", που έλεγε και το γνωστό ανέκδοτο!!!!!)

Φιλιά, καλημέρα, καλή βδομάδα!!!!!!

Dee Dee είπε...

Με τι ωραιο τραγουδακι που απαντησε το τερας!!

Εμεινα κι εγω στα λογια που σημειωσε και η Maya.
A female Shakespeare of your time
With looks to blow Picasso's mind
You were the best

Your body moved with grace and song
Like symphonies by Bach or Brahms
Nevertheless, oh oh

Απο την αλλη σκεφτομαι πως νιωθει αραγε αυτη η γυναικα ακουγοντας αυτο το τραγουδι;; Η καθε αυτη/ αυτος που συμπερηφερθηκε ετσι;; Δεν ειναι κανενας λογος αρκετα καλος για να γκρεμισεις καποιον;; Εισαι ενοχος ασυζητητι;;

Καλη εβδομαδα Ανδρεα μου!

adaeus είπε...

freedula: M'αγκαλιές και όνειρα πορευόμαστε... η μόνη μας σωτηρία!!!!Καλή βδομάδα

negma: Kάτι παραπάνω ξέρω, ως μεγαλύτερος... και συνήθως έτσι καταλήγουν τα πράγματα με μαθηματική ακρίβεια! Σε βλέπω αισιόδοξη και αυτό μου δίνει δύναμη (και σένα φαντάζομαι)... κράτα τα μάτια και την καρδιά ανοιχτά, εκεί έξω υπάρχει και ο άνθρωπός σου (και του καθενός μας)... Καλημέρα και καλή βδομάδα :))))

Ααααα και πούσαι??? Εσένα για να ξεσκάσεις μέχρι το καλοκαίρι, σου δίνω άδεια και σου αφιερώνω το κομματάκι "θα ζήσω ελεύθερο πουλί" του Χρηστάκη...

dee dee: Είδες στίχους ο Στήβι??? και έχει και πολλά άλλα τραγούδια (όχι ιδαίτερα γνωστά) κομμάτια με στίχους διαμάντια...
Να σου πω, ποτέ δεν με ενδιέφερε τι σκέφτονται οι άλλοι, είμαι της γνώμης ότι οι άνθρωποι κρίνονται από τις πράξεις τους και όχι από τις τύψεις τους (αν υπάρχουν κιόλας)...
Καλημέρα και καλή βδομάδα χαμογελαστούλα μου :))))

Ανώνυμος είπε...

Μετά από τέτοια αφιέρωση τι να πω...
Μου φτιάξατε τη διάθεση ...
και δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει πάντα κάποιος που να σε στεναχωρεί .
Απλά μπορεί να είναι διαφορετικός και να προσπαθεί με λάθος τρόπο ή να σε νομίζει εντελώς ξωτικό...

adaeus είπε...

ανώνυμε σύντροφε: εσύ ξέρεις! Ομως και η αδυναμία κατανόησης και προσέγγισης είναι παράλειψη... Και η παράλειψη ενίοτε ισοδυναμεί με θετική ενέργεια, κάτι σαν ενδεχόμενος δόλος, (if you know what i mean)...
Πάντως χαίρομαι, αν σου έφτιαξα τη διάθεση και εύχομαι να συνεχίσουμε έτσι όλη τη βδομάδα :)

Dee Dee είπε...

Μεγαλο θεμα Ανδρεα μου
υπηρξα απο τους αλλους, τους κακους κι εγω. Μερικες φορες δεν υπαρχει καλος τροπος να προσγειωσεις καποιον. Ισως τα πουμε με μειλ αυτα καποια στιγμη για να μην ταπεινωθω τοσο δημοσια :)

xxx

adaeus είπε...

dee dee: Οπως θέλεις :) ... και ποιος σου είπε ότι εγώ είμαι αναμάρτητος???

ολα θα πανε καλα... είπε...

Εσύ είσαι ειδικός,απ ό,τι βλέπω.Όταν ζεστάνει κι άλλο ο καιρός θα συνεχίσω πιο συστηματικά την ενασχόληση.
Εμένα μου αρέσουν οι αγγελικές - τις λέω αγγελικούλες,και έχω μια μεγάλη και μια μικρότερη.Γιούκα έχω.Είχα γεράνια αλλά τα έκαψε το χιόνι.Μια καμέλια και μια γαρδένια είναι μπροστά στο μπαλκόνι και ένα πλατύφυλλο ανθεκτικό.Αυτά.Θα βάλω κι άλλα.

ε είπε...

ευχαριστω συντροφε :-)

mAuVe είπε...

η προσγείωση σηματοδοτεί το τέλος της απογείωσης & της πτήσης εν γένει... επομένως είτε ομαλή είτε ανώμαλη είναι γμσ τα!

οι εικόνες με τα μωβ φυτά σου ... όμορφα προκλητικές... ΚΑΙ γεωπόνος!

πάρε φιλί όπως πήρα κι εγώ δύναμη

adaeus είπε...

ο.θ.π.κ.: Λατρεύω τα λουλούδια, κληρονομιά από τη μάνα μου, και ακολουθεί η κόρη μου :)... παραδίδω και ιδιαίτερα μαθήματα :)

ε: και συ τέκνον βρού...ε :)... Κανείς απογειωμένος ακόμη????

Mauve: έχω ουκ ολίγα μωβ, κάποια μέρα ίσως κάνω ανάρτηση... ελπίζω να μην με πείτε λαλάκη μετά :)

Αλεξάνδρα είπε...

Αξιζε και μόνο το γεγονός πως πέταξε, πως στάθηκε δίπλα στα αστέρια.....

...σκέψου πόσοι δεν ξέρουν τι θα πει ερωτεύομαι, προσγειώνομαι ανώμαλα για να ερωτευτώ ξανά, πιο όμορφος, καλύτερος από πρίν...

Ωραίο τραγούδι!!!

καλή εβδομάδα να έχουμε

piece de resistance είπε...

O θεος που πρεπει να καλεσεις ειναι ο ερωτας...
http://doresist.blogspot.com/2008/03/blog-post_18.html προσευχομαι.. ασε με να προσευχηθω

adaeus είπε...

αλεξάνδρα: Φυσικά και άξιζε και πάντα θα αξίζει κι ας γεμίζει μπαλώματα η καρδιά μας :)

piece de resistance: Προσεύχομαι μαζί σου!

piece de resistance είπε...

@adaeus με τετοιο ονομα κατι θα ξερεις εσυ απο θεους!! και καλημερες γενναιόδωρες σε ευχαριστω..ερωτας ειναι εκεινος που εμπνεει που κανει το σωμα αισθαντικο,που διωχνει την ευτελεια και κανει τη ματια υπεροχη,σχεδιαζει υπεροχα τις γραμμες ,εκεινος που δινει νοημα στη ζωη

Μαρινα ..... είπε...

.και πάμε για άλλα χαμογελό μου...

ωραιότερα;
δυνατότερα;
γλυκύτερου πονου ισως;
μα παντα παμε για άλλα....


καλη σου μερα φωτεινέ

ειιι!!...ψιτ...
χαμογέλα μου....

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
adaeus είπε...

p.d.r: Kάτι ξέρω κι εγώ :)... ανίκητος εις την μάχην είναι και θα είναι εις τους αιώνας των αιώνων!

μαρίνα: Σου χαμογελάω, χαμογελάω στη ζωή, δεν πάω γι'άλλα... μόνο να προσθέσω ότι ποτέ δεν πάω γι'άλλα, ο στόχος είναι ένας :)